Kronplatz 29.1-1.2.2013: 4. den
Ubytování: Issing bei Pfalzen
Počasí: ráno ještě slunečno, potom už spíše zataženo s nepříjemným difuzním světlem
Projeté lanovky a vleky:
Kronplatz I (2x)
Kronplatz II (2x)
Korer Express (1x)
Ried (1x)
Gipfelbahn (1x)
Sonne (3x)
Marchner (2x)
Belvedere (2x)
Olang I (1x)
Olang II (1x)
Alpen I+II (3x)
Lorenzi (1x)
Arndt (4x)
Plateau (11x)
Ruis (2x)
Pre da Peres (1x)
Costa (1x)
Col Toron (1x)
Miara (1x)
Skitrans Bronta (2x)
Cianross (3x)
Pedaga (1x)
Piz de Plaies (1x)
Piculin (1x)
Celkem jízd: 49
Nalyžováno: 74 km
Výškových metrů: 17 152 m

Alpen

Alpen

Horní stanice LD Marchner

Dolní stanice LD Marchner

Dolní stanice LD Marchner

Dolní stanice LD Belvedere

Dolní stanice LD Marchner

Dolní stanice LD Marchner

Dolní stanice LD Sonne

Pedaga

Cianross

Horní stanice LD Cianross

Cianross

Horní stanice LD Miara s depem kabinek

Ruis
Dále jsem navšivil pohon šestisedačky Plateau. S rokem výroby 1996 to byla tehdy první šestisedačka v Itálii (další byly postaveny až v roce 1999) a druhá šestisedačka od Leitnera vůbec (první byla postavena v roce 1995 v Rakousku na Steinplatte). Pohon je na zařízení s délkou 1200 m, převýšením 250 m a kapacitou 2445 osob/hod velmi naddimenzovaný, má 2 motory s celkovým výkonem 550 kW (normálně by to u dnešních lanovek obdobných parametrů bylo kolem 300-350 kW).

Pohon LD Plateau

Pohon LD Plateau

Pohon LD Plateau

Pohon LD Plateau

Pohon LD Plateau

Ovládací panel LD Plateau

Arndt

Horní stanice LD Arndt

Belvedere, v pozadí Piz Boé

Belvedere, v pozadí Marmolada

Horní stanice LD Kronplatz 2

Kronplatz 2000, Kronplatz 2 a Gipfelbahn

Dolní stanice LD Kronplatz 2000

Původní 6-kabinka z LD Kronplatz 1+2