Ahoj
Samostatne forum na tenhle vlek tu neni, zkusim takto:
Vite nekdo, jak jsou kotvene sloupy EPV 300 do terenu? Casto se deklaruje jako prenosny, jsou jen nejak na povrchu a ukotveny do zeme nejakejma tycema, nebo je to nejaky zakopany kriz? U nekterych modernejsich vleku jsem videl zelezny kriz, ale byl docela velky a zakopaval se asi 0.5m pod zem... jak tady? (Jak moc je tedy orpavdu prenosny a jak je to s kolaudacnim rozhodnutim pro revizi, kdyz na prenosne zarizeni asi neexistuje...)
Jaky lano (prumer) pouziva EPV300?
Dava smysl reko EPV300 dosazenim baterii z nejaky tatrapomy (nevim presne typ) a osazeni lanovnic 1.2m?
Otazka nastolena zde
viewtopic.php?p=10680&sid=1d64cb1e4685981082a6bf61fe290dbf#p10680 (EPV 300 dle nekterych nazoru lze provozovat i v puvodnim provedeni, pokud neni deformovany a podobne) asi neni autoritativne doresena coz?
Smeruje to k tomu, zda ma smysl zvazovat preneseni EPV300 ve vyse uvedenem provedeni (lanovnice 1200mm, baterie z Tatrapomy, delku ramene sloupu na tazne strane nevim) s funkcnim pohonem a snad nejakou primerenou dokumentaci. Preneseni by znamenalo zkraceni a zrejme nove lano. Cena bez lana orientacne petimistna. Nejaka dokumentace by k tomu byt mela...
Jde o to, ze za dane penize by uz to spis smerovalo k moznosti verejneho provozu alespon na nejaku dobu aby se investice mela sanci trochu umorit.
Honza
PS: Seznam autorizovanych osob na webu drazniho uradu na me pusobi tak, ze ti, kteri jsou v mem alespon relativnim okoli jsou obvykle primo ucastni provozu nektereho z okolnich skiarealu a trochu se obavam, ze i to ovlivnuje pohled na problem v takoveto rovine.